این اهداف شما را در گزارش کردن و اندازه گیری بدست آوردن یک نقطه نظر واقع گرایانه در نتیجه های در دسترس یاری میسازد.شما میتوانید قبل از طراحی سایت اهداف بسیاری را مشخص نمایید،از فروش تجارت الکترونیک گرفته تا تماسهای تلفنی بیشتر تا دنبال کننده های بیشتر در شبکه های اجتماعی هدف همه چیز است ولی آنها باید در موزات مقاصد کسب و کار حرکت کنند.دوم اینکه باید زمانی صرف شناخت مخاطبین کلیدی و نیازهایشان کنید.اساس استراتژی تولید محیطی پژوهش درمورد مخاطبین و درک تنها برای شکل دهی به بازاری موثر میباشد.شناهت مشتری ها در سازمان،مکان، جمعیت شناختی، علایق ، و رفتارهایشان نقش دارد و شما با آگاهی از انها خود را به جایشان قرار داده و راحتر به فرایند برنامه ریزی بپردازید به این صورت مطمئن میشوید که هر کسی در سازمان شما دخیل است الیته این موضوع به سادگی قابل درک نیست و باید از CEO تا تمامی اینترن ها برای اینکار کمک بگیرید.اگر شما سازمان کوچک تری دارید، باید منبع خارجی کارتان را در نظر بگیرید وقتی که افراد این کار را پیدا کردید، گروهی همکار شوق و هیجانی برای انتشار آگاهی را به همراه دارد همراه کردن اعضای سازمان کار آسان نیست ولی داشتن برنامه و یک انتظار معقول در کنار اهدافتان میتوانید افراد را به همکاری با شما ترقیب کند.چهارم اینکه شما باید مطمئن شوید که همه ی اعضای سازمان به شهرت ان اهمیت میدهند.هر زمان که چیزی را در اینترنت قرار دهید، برای همیشه در انجا باقی می ماند و شنانی از برند شما خواهد بود.همیشه به یاد داشته باشید که در طراحی سایت وقتی محتوای شما منتشر شود هر کسی میتواند ان را پیدا کرده و بخواند و در نهایت شهرت و بهینه سازی سایت شما به تصمیم مشتریان در مورد کار کردن با شما بستکی دارد .و اخرین کار این است که خرید و فروش خود را پایش کنید. تنها اصلی که در مورد بازاریابی اینترنتی وجود دارد این است. فضای این کار دائما در حال تغییر است. امروزه هر لحظه رقیب جدید وارد عرصه میشود و رقبای قدیمی کارهای جدیدی میکنند. محیط کسب و کار شما بیش از هر زمانی رو به تغییر است و مخاطبین هدف شما نیز با ان تغییر میکند. پایش داد و ستد ها نه تنها صنعت شما را بررسی میکند بلکه با ان میتوانید بررسی ساختار محتوا و بهینه سازی و روتین استراتژی تولید محتوا را مدیریت کنید. با وجودی که سازمان های موفق از این موارد استفاده میکنند ولی این لیست کاملی نیست. به سازمان و اهداف خود نگاهی بیندازید و موفقیت خودتان را تعریف نمایید.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

Share:
امتیاز این آیتم :
0
  • هیچ نظری یافت نشد