بعد از یک طراحی سایت خوب،بهینه سازی و سئو نه تنها به بررسی ها شهرت آنلاینی بستگی دارد،بلکه همچنین مشتریانی را نیز به جلوی درهای شما می آورد.نقد و بررسی یک نوشتار کوتاه  است که توسط مشتری و بر اساس تجربه اش در مورد کسب و کار تهیه میشود .بررسی ها در موتورهای جستجو، وب سایتهای نقد محلی، یا خدمات یا حتی وبلاگها .

اساسا سه راه وجود دارد که یک کاربر میتواند بررسی از کسب و کار ارایه دهد .به صورت آفلاین، ایمیل یا وب سایت. بسیاری از کسب و کارها هر روز با مشتریانشان توسط تماس تلفنی ، نامه یا تعاملات درون فروشگاهی ارتباط برقرار میکنند. در تمای این ارتباطات آفلاین فروشنده از مشتریانش در مورد تجربه ای که داشته اند میپرسد و شما میتوانید از واکنش منفی برای ارتقای کسب و کار خود استفاده کنید و یک فیدبک مثبت را به یک تصدیق برای استفاده از وب سایت گردانید.

اگر شما آدرسهای ایمیل را در وب سایت برای مشترک شدن و یا ارسال خبرنامه قرار نداده اید. یک فرصت بزرگ بازاریابی را از دست داده اید.ساختن، حفظ کردن، و رشد دادن لیست مشتریان ، دارایی خوب و با ارزشی را در اختیار همگان قرار میدهد. شما میتوانید از این لیست نه تنها برای اطلاع رسانی  و بازرگانی با یک سری مخاطب با صلاحیت استفاده کنید بلکه میتوانید دعوت نامه هایی به مشتری های رضایت مند بفرستید و یا اینکه ایمیل خرید و فروش اتوماتیکی تهیه کنید یا اینکه انگیزه ای برای گذاشتن نظر در مورد محصول یا سرویستان ایجاد نمایید .

راه سومی که میتوانید بررسی هایی دریافت کنید در وب سایت است .هر روزه تعداد بیشتری از وب سایتها شما ،محصولات و خدمات شما را بررسی میکنند . وب سایتهای شما جایی است که بیشترین کنترل را بر محتوایش دارید و شما باید بخشی را به تصدیق ها و به اشتراک گذاشتن تجربه ی مشتریان اختصاص دهید. این فرصتی است که میزبان دریافت محتوای تولید شده با کاربران برای سایت خود باشید که موتورهای جستجو خیلی آن را دوست دارند. و برای کاربران،خواندن در مورد تجربه زندگی مشتری های قبلی میتواند تاثیر زیادی بر تصمیم گیری خرید مشتریان بالقوه شما داشته باشد.همچنین ناحیه ای را برای قرار دادن نظرات کاربران در صفحه تعبیه کنید.شما میتوانید مستقیما  این بخش را در سایت قرار دهید یا از افزونه شخص ثالث استفاده کنید ولی اگر شما درخواست نکنید هرگز نظری دریافت نخواهید کرد.به جز صفحه شما لیست در حال رشدی از سایتها نیز وجود دارد که نظرات کاربران از محصولات،خدمات و کسب و کارهای مختلف را جمع آوری میکند.مشتریان راضی خود را تشویق کنید تا بررسی ها از وب سایت شما را در سایتهای کسب و کار اصلی همچون Yahoo Local , Google+Local, Citysearch,Yelp و غیره قرار دهند.همچنین به یادداشته باشید که سایتهای میزبانی بررسی همچون TripAdvisor قرار دارد که باید آن را در نظر داشته باشید

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

Share:
امتیاز این آیتم :
0
  • هیچ نظری یافت نشد