بعد از طراحی سایت اولین موضوع بهینه سازی و سئو سایت صفحه و محتوا میباشد.تمامی صفحات وب سایت شما باید برای یک کلیدواژه  ی به خوبی تحقیق شده بهینه سازی شوند و شما باید المانهای مهمی از نقطه نظر تخصصی را ارتقا بخشید .برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو و بهینه سازی تخصصی به آموزش سئو در بخش های قبلی وب سایت مراجعه کنید.ولی حداقل حالت باید حتما عنوان صفحه،توضیح ،تگهای HEAD و متن بدینه,و متن alt را بر هر تصویر بهینه سازی نمایید.

تا اینجا را که احتمالا میدانستید ولی حالا میخواهیم در مورد Googel Local یا همان جستجوی محلی که این مطلب میتواند شما را کمک کند صحبت کنیم.اول از همه اطلاعات تماس شما اهمیت بسیاری دارد و چند مورد را باید در صفحه Contact Us به صورتی مشخص قرار دهید .به Schema.org رفته و المانهای مدلی که برای نوع کسب و کارتان مناسب است را انتخاب کنید ولی ما میخواهیم یک نمونه ابتدایی از چگونگی عملکردش را توضیح دهیم.

فرض کنید که شما یک صفحه تماس دارید نام، توضیحی از کسب و کار آدرس و شماره تلفنتان را نشان میدهد احتمالا کدی مانند این در دست دارید:

 

با اضافه کردن چند تگ و تعریف این آیتمهای موجود در schema.org به موتورهای جستجو اطلاعاتی در مورد هر متن نشان میدهید و به یاد داشته باشید که این تنها بخش ابتدایی ماجرا است .میکروفرمتهایی برای همه چیز وجود دارد،از ساعتهای اقدام شما گرفته تا انواع روش خریدی که قبول میکنید تا آیتمهایی مختص کسب و کارتان همچون بخش های مختلف طراحی سایت در حداقل حالت باید حتما نام کسب و کارتان ، آدرس، شماره تلفن را قرار دهید و همچنین چیزهایی مثل ایمیل کاری، راهنمای مسیر یا یک نقشه ، و یک عکس و چند متن alt  را اضافه کنید.همچنین بازدید کنندگان انسانی را فراموش نکنید.باید ارتباط داشتن و اتصال شدن با شما توسط انجمنها و توابع رسانه اجتماعی برایتان آسان باشد.یک نکته دیگر اطلاعات کسب و کار شما باید همیشه در گوشه پایین سمت راست فوتر در تمامی صفحات وجود داشته باشد. این مکانی است که معمولا کاربران برای دریافت اطلاعات تماس نگاه میکنند و به این صورت آنها میتوانند از هر صفحه  ای اطلاعات تماس شما را دریافت کنند .

امروزه همچنین باید توجه داشته باشید که مردم دیگر تنها در رایانه هایشان در خانه شما را جستجو نمیکنند و شما همچنین بر دستگاه  های موبایل در بیرون یا اداره شان نیز جستجو میشوید و اکثر این جستجوها با اهداف پیدا کردن نتیجه های محلی است. داشتن سایتی که ظاهر خوبی دارد و بر دستگاه های موبایل نیز عملکرد خوبی دارد نه تنها در موتورهای جستجو در دستگاه های موبایل بهتر نمایش می یابد بلکه شما را مطمئن میسازد که کاربران تجربه ی خوبی با شما و سایتتان در دستگاه های مختلف دارند .

برنامه GoMo شما را قادر میسازد که ظاهر وب سایت بر دستگاه موبایل را ببینید و میتواند سایت شما را اسکن کرده و توصیه هایی از چگونه ارتقای عملکرد صفحه ی موبایل در اختیارتان قرار دهد . اگر شما متخصص طراحی سایت یا منبعی در اختیار دارید میتوانید این مشکلات را با ساخت سایت مجزایی منحصر برای کاربران موبایل در دامین یا زیردامین دیگری حل کنید.یا حتی بهتر،شما میتوانید از یک طراحی با پاسخ دهی بالا استفاده کنید تا با اندازه صفحه نمایش سازگاری داشته و بر پایه کد تکی پردازش شود .اگر به دنبال راه حلی سریع هستید و یک وب سایت ایستایی در اختیار دارید میتوانید از شراکت گوگل با Duda Mobile بهره برده و یک نسخه ی سریع موبایلی از صفحاتتان مستقیما از سایت GoMo بسازید.

روی هم رفته اکثرا مشتریان بومی از دستگاه های موبایل استفاده میکنند و اگر سایت شما اطلاعات مورد نیاز برای بازدیدکنندگان موبایل را مهیا نکند یا اگر باعث بسته شدن مرورگرشان شود ممکن است مشتریهای بالقوه خود را از دست بدهید.با تمرکز بر سئو سایت و بهینه سازی صفحه تماس، علامت گزاری با مدلها و عملکرد موبایل گام درستی را به سمت نمایش بیشتر جستجو محلی بر خواهید داشت و اینها چیزهایی هستند که بر صفحات سایت بر آن کنترل دارید.

 

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

Share:
امتیاز این آیتم :
0
  • هیچ نظری یافت نشد