اصول سئو و متریک هایی که در سئو سایت و منظر بهینه سازی سایت از آن پیروی می شود چیست. به روز رسانی های مداوم الگوریتم های گوگل همواره اصول سئو و نکاتی که در طراحی سایت می بایست در نظر گرفتن شود را دستخوش تغییرات می نماید. نکات سئو محتوا ، چک لیست های سئو ، لینک بیلدینگ در سئو و طراحی سایت ، نکات کلمات کلیدی ، لینک گذاری در سئو سایت ، و غیره تمامی مواردی است که همواره به عنوان اصول سئو و بهینه سازی سایت شناخته می شود.

اصول سئو سایت

شاید بتواند اصول سئو سایت را در دسته بندی سئو on-page و سئو off-page گنجاند. طبق این دسته بندی نکات و اصول سئو در فرمت فاکتورها و متریک هایی بیان می شود که درون صفحات طراحی سایت و نیز بیرون سایت و صفحات طراحی وب سایت می بایست لحاظ شوند. اصول سئو on-page در اولین گام انتخاب کلمات کلیدی مناسب می باشد در این مفهوم که کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را به واسط کاربران دارد را انتخاب نمایید تا در ادامه تمامی محوریت محتوا و بخش های مختلف طراحی وب سایت مانند منوها و صفحات بر این اصل طرح ریزی شوند. تنظیمات خاصی که در فایل های robots.txt ، htaccess و sitemaps.xlm وجود دارد نیز می بایست در برنامه سئو و بهینه سازی سایت قرار گیرد.

اصول سئو در طراحی سایت

محتوا به عنوان فاکتوری ترین آیتم در اصول سئو جایگاه بسیار تاثیرگذاری را در پروسه بهینه سازی سایت می گذارد. تهیه محتوا درخور و مرتبط با کلمات کلیدی می تواند در رنکینگ شما در آن کلمه کلیدی کمک شایانی نماید. انتخاب تیترها و عناوین محتوا با درج نمودن کلمات کلیدی از تکنیک های سئو محتوا می باشد که در طراحی وب سایت می بایست درنظر گرفته شود. آدرس URL صفحات طراحی سایت نیز می تواند با درج کلمات کلیدی سایت بهترین فرمت در تنظیم آدرس صفحات طراحی وب سایت باشد. لینک دهی داخلی و خارجی در کنار محتوا تاثیرگذاری بسیار در بهینه سازی سایت و سئو سایت دارد و جزو مهم ترین اصول سئو می باشد.