شاید دانستن تجربیات دیگر طراحی سایت ها در مبحث سئو سایت برای بسیاری از سئوکاران جالب و مطلوب باشد. استفاده از تجبه دیگر سئوکاران که می تواند تجربیات موفق و یا منفی دیگر طراحی وب سایت ها باشد. نکاتی که مربوط به سئو on-page می باشد و نیز نکاتی که در خصوص بک لینک ها می باشد می تواند در دایره تجربیات افراد در سئو سایت و بهینه سازی سایت قرار گیرد.

افزایش بک لینک متناسب با افزایش رنکینگ

تجربه سئوکاران نشان داده است که افزایش تعداد بک لینک ها که با افزایش تعداد دامین ارجاعی همراه بوده است منجر به افزایش رنکینگ طراحی سایت و وضعیت سئو سایت شده است. در این راستا می بایست طراحی وب سایت های مرتبط با حوزه طراحی سایت خود را یافت نماییم و سعی در درج هرچه بیشتر لینک در آن نماییم.

 

طراحی سایت هایی که لینک خروجی زیاد دارد ارزشمند می باشند

برخلاف تصور بیشتر سئوکاران که تصور می نمایند طراحی سایت با لینک خروجی بسیار در جهت سئو سایت و بهینه سازی سایت ارزشمند نخواهد بود اما تجربیات سئو نشان داده است که گرفتن لینک از سایت های معتبر حتی اگر خروجی لینک بالا داشته باشد ارزشمند و تاثرگذار خواهد بود.

اثر محتوا در سئو سایت

اگرچه برخی سئوکاران تنها بک لینک و لینک خارجی را قدرتمند می دانند اما تهیه محتوای ارزشمند که با درج کلمات کلیدی طراحی سایت همراه باشد و همچنین انتشار آن در فروم ها و بلاگ ها تاثیر بسیار مثبتی را در روند سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد داشت.

لینک دهی داخلی طراحی سایت را رها ننمایید

اغلب سئوکاران به لینک دهی داخلی محتوای موجود در طراحی سایت که به واسط کلمات کلیدی می باشد توجه نمی نمایند و شاید برخی بی فایده در پروسه سئو سایت می دانند. اما تجربه سئوکاران نشان داده است که وجود لینک دهی داخلی به واسط کلمات کلیدی منتخبی منجر به افزایش رنکینگ طراحی سایت در آن کلمه شده است.

فیس بوک در سئو طراحی سایت

تجربیات سئوکاران نشن داده است که انتشار مطالب در فیس بوک اثرگذاری خاصی در سئو طراحی سایت نداشته است و در مقابل انتشار مطالب در توییتر، گوگل پلاس موثر عمل نموده اند