محتوای موجود در طراحی وب سایت شما تا زمانی که موجب جذب نظر کاربر و نیز هدایت ترافیک به سمت طراحی سایت شما نشود کارایی مناسب را نخواهد داشت. در ادامه به بررسی نحوه عملکرد بازاریابی موفق محتوا در طراحی سایت خواهیم پرداخت.

 

 

انتشار محتوا در طراحی سایت

 

انتشار محتوا که متناسب با کلمات کلیدی طراحی سایت شما باشد اولین گام به سمت بازاریابی محتوا می باشد. محتوا به عنوان فاکتوری ترین اصل در سئو سایت شناخته شده است. فراهم نمودن محتوای جدید و مورد نیاز کاربر موجب روانه شدن ترافیک به سمت طراحی سایت شما می شود.

 

 

انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی

 

انتشار محتوا در طراحی سایت تا زمانی که به دید و نظر کاربر نرسد نمی تواند کارایی لازمه را داشته باشد. بدین منظور انتشار محتوا در شبکه های جاتماعی موجب مطلع نمودن کاربران از محصولات و سرویس های ارائه شونده در طراحی سایت شما خواهد شد که به دنبال آن ترافیک را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت می نمایند. فیس بوک، گوگل پلاس، توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی فضای مناسبی برای تبلیغ و انتشار محتوای موجود در طراحی سایت شما می باشد و در عملکرد سئو سایت موثر می باشد.

 

 

انتشار محتوا در فروم

 

از دیگر روش های مطلع نمودن کاربران از محتوای موجود در طراحی سایت شما، فروم ها می باشند. فروم ها با زمینه های تخصصی مختلف و کاربران با گرایش و علاقه مندی های متفاوت می تواند زمینه ساز جذب ترافیک مناسبی به سمت طراحی سایت شما باشند. فروم ها با زمینه علمی و تخصصی یکسان با کسب وکار شما می تواند کاربران فعال در این زمینه را به سمت طراحی وب سایت شما هدایت نماید. تمامی این فعالیت ها در مفهوم بازاریابی محتوا موفق به واسط طراحی سایت شما می باشد.

 

 

 

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

Share:
امتیاز این آیتم :
0
  • هیچ نظری یافت نشد