چند عنوان سازمان یافته و زیر عنوان در کنار پاراگرافی از بدنه متن قرار دارد حتی در طراحی سایت چک لیستی در پایین قرار دارد که با نقاط بولت سازمان یافته و وقتی که بر لینک FAQ کلیک میکنیم ما را به صفحه ای حاوی پرسش ها و پاسخها هدایت میکند تمامی این محتوای مختلف به شکلهای متفاوتی آرایش شده اند تا درک انها برای کاربران و موتورهای جستجو راحتتر باشد نوع دیگر محتوای موجود در صفحات از نوع تصویر است .بهینه سازی تصاویر که میتوانند گاها برای انتقال پیام موثرتر از متن عمل کنند . برای نمونه در صفحه Mission این عکس از فردی ایستاده در ساحل را میبینیم و این به من کمک میکند تا تجربه ی ایستادن در ساحل پریستن کالیفرنیا و تماشای برخورد امواج را درک کنم و متن این صفحه نیز همین موضوع را توضیح میدهد . احساسات این پیام توسط تصویر بهتر انتقال می یابد . ویدئو نوع دیگری از محتوا است . اگر به صفحات خانگی باز گردید و کمی پایین بیایید، ما بخش Featured را میبینیم که در مورد Ojai Olive OilCompany بوده که همچنین ویدیو کلیپی در خود جای داده است . مفهوم غنی ویدئو کاری میتواند انجام دهد که تصویر و متن به تنهایی قادر به انجام آن نیستند در آنجا میتوانیم از زبان افرادی که در آنجا بوده اند بشنویم ما میتوانیم حرکت شاخه ها در برابر باد ببینیم و میبینیم که یک انسان واقعی در حال تست کردن روغن زیتون است . به این صورت محتوا ملموس تر شده و قادر به حس کردن ان میشویم شکلهای خلاقانه ی دیگری از محتوا نیز وجود دارد کلیپهای صوتی ، انیمیشنهای فعال ، بازی و بسیار چیزهای دیگر در سطح اینترنت موضوع اصلی این است که محتوا موثر ، مفید و برای مخاطبین کمک کننده باشد با وجودی که موتورهای جستجو بازدید کنندگان را به وب سایت می آورند ولی وقتی که آنها را با شما آشنا میکنند به اهداف کسب و کاری شما تبدیل میشوند و با استفاده ترکیبی از انواع محتوا تجربه کاربری بهتری خواهید داشت .مجموعه این عوامل در طراحی سایت و سئو سایت اهمیت دارند.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

Share:
امتیاز این آیتم :
0
  • هیچ نظری یافت نشد