یک راه خوب برای شروع پرسیدن یک سوال است، افرادی که ما میخواهیم سایت ما را بازدید کنند چه کسانی هستند و چه نقشی در سازمان دارند؟در اینجا میتوانیم درکی از چگونگی استفاده از شبکه های انلاین و مکانی برای پیام دادن و ترقیبشان پیدا کنیم یک راه عالی برای شروع استفاده از Forrester Technographics Profile Tool میباشد. این ابزار برای تصویری از چگونگی استفاده از فناوریهای مختلف توسط مشتری نهایی ما ارایه میکند.برای نمونه اگر هدف ما گروهی از مردان آمریکایی بین 45 تا 54 سال باشند میتوانید ببینید که اکثر آنها تماشاگر هستند به این صورت ما میدانیم که اکثر آنها زمانی را بر پادکستها، ویدئو ها ، بلاگها، انجمنها و مقالات میگذراند ولی فقط آنها را میخوانند و در آنها شرکت نمیکنند به این صورت ما باید محتوای خود را در این ساختار قرار دهید و ما میدانیم که برای کسب محتوای ساخته شده توسط کاربر از این افراد باید سختتر کار کنیم وقتی که ما فهمیدیم محتوای مورد نیاز مخاطب بعد از طراحی سایت مناسب چیست. باید بفهمیم آنها انها چه کسانی هستند باید مباحث خود را بررسی کنیم افراد کلیدواژه هایی در مورتورهای جستجو تایپ میکنند و کلید واژه ها هسته و بنیاد سئو هستند.بنابراین وقتی که میخواهید مبحثی را انتخاب نمایید، باید آنها را به کلیدواژه های مورد نظرمان بر اساس مربوط بودن، حجم جستجو و رقابت در فرایند تحقیق کلیدواژه ای متصل سازیم.همچنین شما میتوانید از ابزاری مثل google insights برای پایش داد و ستد های صنعت و بدست اوردن درکی از محبوبیت ان در بین بینندگان هدف استفاده کنید.با متصل کردن مباحث به چیزی مشهور که مورد جستجو قرار میگیرد تعداد مخاطبین بالقوه ی مورد نظر را افزایش میدهد سپس شما میتوانید شکاف موجود بین انها را پر کنید.احتمالش وجود دارد که فردی چیزی در مورد مبحث شما نوشته باشد و صحبت چندین صفحه در مورد یک چیز قدیمی اصلا موضوع خوبی در اینترنت نیست در عوض شما باید مشکلات را پیدا کنید و ان را فقدان ها را مرتفع سازید نوشتارهای رقبا را پایش کنید ولی مهمتر از آن ببینید که در مورد چه چیزی نمینویسند. اینها فرصت های خوبی برای شما هستند که یک نقطه نظر منحصر به فرد و با ارزش تر را ارایه کنید. وقتی که مخاطب و موضوع خود را شناسایی کرد باید زوایایی مختلف محتوا را تعیین نمایید. این در اصل همان اقدام کردن برای نوشتن محتوا میباشد و باید ثابت بوده و مناسب با مخاطبین مورد نظرتان نوشته شود آیا قصد دارید که مقاله ای تخصصی در مورد دانشمندان هوا و فضا بنویسید یا اینکه در مورد صنعت سرگرمی؟برای هر یک از حالت های مختلفی وجود دارد . همچنین به یاد داشته باشید که در حین انجام این کار اهداف کسب و کاری خود را نیز در نظر داشته باشید و فروشی کنید.هیچ کس از خواندن جملات تبلیغاتی خوشش نمیآید . باید چیزی را ارایه کنید که ارزش بیشتری داشته باشد، محتوایی که برای خواننده مفید باشد وقتی که زوایه دید و موقعیت محتوا را انتخاب کردید باید چند موضوع مهم دیگر را نیز در نظر بگیرید.

اول اینکه سعی کنید اورجینالباشید هر چیزی که شما مینویسید باید منحصر به فرد باشد و از خلاقیت خودتان باشد شما باید چیز جدیدی را بر روی میز بیاورید که خوانندگان را هیجان زده کند چیزی که جای دیگر پیدا نشود چیزی که به نظرتان خلاقانه یا خنده دار است. میتواند آنها را سرگرم کرده و باعث شود تا آخرش را بخوانند وقتی که انها مطالعه میکنند، باید فکر کنند، چیزی که جالب باشد و قبلا نداند. از نقطه نظر ساختار بعد از طراحی سایت باید به سبک محتوایی که میخواهید بسازید فکر کنید.به یاد داشته باشید که محتوا همیشه متن نیست یک عکس میتواند ارزشی معادل هزارن واژه را داشته باشد. همچنین شما میتوانید از ویدئو یی برای انتقال دیدگاه یا صدا برای رساندن مضمونی پیچیده استفاده کنید تا برای کاربر ملموستر باشد.با شناختن مخاطب نوشتارتان و موضوع نوشتار و سبک نوشتار، بنیادهای محتوای متنفکرانه منحصر به فرد و مرتبط را بدست می آورید و میتوانیدخوانندگان و موتورهای جستجو را به حیرت وا دارید.

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

Location

Share:
امتیاز این آیتم :
0
  • هیچ نظری یافت نشد